Nee er zou niet veel veranderen. De nederlandse politiek zit zo in elkaar dat er altijd een coalitie is van meerdere partijen. Daardoor heeft 1 partij niet de totale vrijheid en zullen hele extreme dingen niet worden doorgedrukt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Ik denk dat er weinig opgelost gaat worden,

Hij roept altijd waar de problemen zijn, maar hoe je het op kan lossen weet hij niet.
Dan zegt hij maar dat alle buitenlanders weg moeten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het kwaad is al geschied, zelfs een MP heeft helaas geen macht genoeg om het de grote problemen op te lossen, enige wat deze kan doen is zorgen dat het niet erger wordt, en straffen verhogen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik denk dat we heel snel in een neerwaartse spiraal zouden komen. Hij wil het maar over één onderwerp hebben, en zelfs in dat opzicht slaat ie baarlijke nonsens uit.
Van alle andere zaken die zich zoal in een land voordoen heeft ie geen verstand en zelfs geen interesse in.
Onze ellende zal nog verergerd worden door een isolement, zie de tijd toen in Oostenrijk recentelijk twijfelachtige figuren aan de macht waren. Niemand in de wereld wilde met ze gezien worden...
15 jaar geleden
ik was ''eerst'' stellig tegen deze man..en hij heeft ook maar 1 punt om over te praten in zn pvv...heel flauw is dat maar ik denk dat als deze man aan de macht komt ook heel veel dingen zullen veranderen in ''ons'' voordeel...het spijt mij zeer (en begrijp me niet verkeerd mn vriend is buitenlands) maar het feit alleen al dat de ene moskee na de andere uit de grond schiet baart mij zorgen. kijk er is een vesrchil tussen vrijheid van meningsuiting en mensen beledigen en dhr Wilders doet het tweede...maar stel je voor dat er NIEMAND in dit land zich een beetje verzet.....hoe zien we er dan over 20 jaar uit.....?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deze angst was mooi verwerkt in dat k*nstwerk van die kunstemaker welke de eU oplichte: De angst voor: Water en moskeeën.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat 'ons' van jou, daar wil ik niet bijhoren. Hoe we er over 20 jaar uitzien als W zo doorgaat, daar griezel ik van.....
Het is moeilijk voor te stellen maar: Nog dommer als nu?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Hij zit aan de rechterkant van 't politieke spectrum. Het zou slecht voor 't (leef)milieu zijn, terwijl 't me geen goed idee lijkt daar nog minder van over te houden in 't relatief volle Nederland.
Hij wil kerncentrales bouwen. Oftewel onze nazaten 200.000 jaar lang opzadelen met kernafval wat al die tijd zwaar bewaakt moet worden. 'T woord milieu komt niet voor in de visie van de PVV: http://www.pvv.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=788&Itemid=139.
Wel staan er wat (logische) punten genoemd m.b.t. dieren. Ik vemoedt dat dit grotendeels is om de PvdD de wind uit de zeilen te nemen - maar een echte dierenvriend kan ik hem niet noemen. Rechtse standpunten pakken over 't algemeen gewoon slecht uit voor dieren. Net als voor 't milieu.
'T valt trouwens op dat nauwelijks wordt gesproken over de Islam op bovengenoemde pagina. Er staat dat islamitisch terrorisme keihard aanpakt en bestraft moet worden. Tja... Eigenlijk een open deur. Wie wil dat niet hard aanpakken?

Mijn hoofdconclusie: 't zou minder 'groen' worden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kijk wat ber gebeurde met über-nitwit George W Bush aan het roer in de VS. Een neerwaardse spiraal op werkelijk alle fronten, in zijn geval met gevolgen in de hele wereld.
Gelukkig heeft de Minister President in NL veel minder macht dan een president in de VS, en zal een kabinet denk ik hier heel snel vallen. Da's nou weer een voordeel van een politiek systeem met meer politieke partijen waar men vaak coalities nodig heeft om een regering te vormen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Yason;

Ik denk dat het enige dat er verandert is dat Den Haag Vandaag een paar weken erg leuk wordt om naar te kijken en dat een Kabinet Wilders al heel snel aan ruzies, onenigheid en gebrek aan inhoud ten onder zou gaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja, er zou veel kunnen veranderen, vooral als men uit de eu stapt, Zakendoen zou dan jaarlijks een besparing van 20 miljard euro opleveren doordat Brusselse regelgeving weer wordt genationaliseerd.

Een andere kostenreductie komt volgens het rapport naar voren als Nederland niet meer hoeft bij te dragen aan Europese subsidies. Er zou daardoor 240 miljard euro terug de economie in vloeien.

Het onderzoeksbureau ziet verder economische voordeel bij de herziening van het immigratiebeleid (7,5 miljard euro), meer handel met opkomende economieën in plaats van "gebonden te zijn aan een gemeenschappelijk handelsbeleid" en bij een zelf vast te stellen monetair en begrotingsbeleid. berekeningen 2014,een virus een crisis kan betekenen naar toekomst dat de rest van Europese unie het uiteenvallen ervan niet meer zou kunnen,
een masterplan ,zodat het grootste deel ,in anderen handen verdwijnt. Slim opgezet. Economen en diplomaten die niks meer zouden verdienen ,zou men de gulden weer hanteren heeft men meer cijfers, en prijzen blijven aan hedendaagse prijzen met gewoon de fl weer ervoor, ambacht scholen retour huishoudscholen want Nederland heeft hulp nodig in werk naar toekomst. Dus uit de EU.